Kasulikku lugemist

Tasumata arve

3 peamist reeglit, millest kinni pidades sa kindlasti vähendad tulevikus oma ettevõtte tasumata arvete hulka.

Igakuine raamatupidamine

Olles uus ja alustav ettevõtja, tasub kohe alguses hoida oma ettevõtte finantsasjad ning igakuine raamatupidamine korras ja kontrolli all. See hoiab ära hilisemad ootamatud ‘’üllatused’’ lisandunud maksude näol, eriti kui igakuiselt ei kasuta professionaalse raamatupidaja abi.

Uute ettevõtjate 2 kõige suuremat probleemi, mille vastu ikka ja jälle eksitakse.

Ettevõtlusega mitteseotud kulud

See on teema, mis puudutab igat ettevõtjat, eriti aga uusi ettevõtjaid – aetakse segamini ettevõtte ja isiklik rahakott, suuresti teadmatusest. Tulemuseks – ootamatu maksukohustus.

Seega on eriti oluline juba alguses teha endale need asjad selgeks, et vältida hiljem ootamatuid ”üllatusi” maksude näol.

Enda ettevõttes töötamine

Esimest korda end oma ettevõttes tööle võttes tasub teada mõningaid olulisi asjaolusid, et vältida hiljem ootamatuid üllatusi näiteks Maksu- ja Tolliameti poolt.

Millise lepingu alusel end oma ettevõttes tööle võtta?

Kui palju on vaja maksta Haigekassa olemasolu jaoks?

 

Sõiduauto maksustamine

Olles alustanud ettevõttega ning kasutades oma sõiduautot ettevõtte sõitudeks, tasub meeles pidada mõningad olulised asjad.

 

Töölähetus

Tehes töölähetusi on võimalik piirmäärade ulatuses maksta endale maksuvabalt päevarahasid.

Mis summas on võimalik kuus maksuvabalt endale päevarahasid maksta ning mida on vajalik selleks täita?

Materiaalne põhivara

Tehes oma ettevõttesse esimesi põhivara oste, tasub meeles pidada mõningaid soovitusi.

Eelkõige, kuidas vältida peamisi vigu põhivara arvestusel.